Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου 2014

Ό,τι επαναλαμβάνουμε μας καθορίζει. Αριστοτέλης




....// Σκεφτείτε λοιπόν, όταν ξαφνικά ξεσκονίζετε το σεντούκι των αναμνήσεων σας, να δείτε μέσα του ακριβώς αυτό....επαναλήψεις. Πόσο καθοριστικές ήταν ή θα γίνουν, αυτό το ξέρετε μόνο εσείς ή καμμιά φορά, ούτε που το συνειδητοποιήσατε, μέχρι η επανάληψη, να μην είναι άλλο εμπειρία, αλλά εμμονή, αδυναμία και λάθος. Και μετά δλδ τι; Όλα αυτά, τα ίδια και τα ίδια είναι δρόμος και μοίρα; Και είναι και από την άλλη μεριά και η επαναληψιμότητα, που την θέλει η επιστήμη, να είναι αλάνθαστη στις μετρήσεις της και τα αποτελέσματα της. Παρατηρητής, θέση, όροι, μονάδες μέτρησης, αντικείμενο κλπ....όλα επανάληψη, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα για να αποδείξουμε την ορθότητα του αποτελέσματος, που τελικά μπορεί να είναι και λάθος.
Μέτρησα λοιπόν τις λέξεις μου όταν αγαπούσα, για να δω ποιες επανέλαβα.....καμμιά ίδια, αφού και οι αγάπες μου, ήταν όλες διαφορετικές. Μέτρησα τον χρόνο που τους έδωσα και μου πήραν.....με μαθηματική ακρίβεια, κάποιες εκτός χρόνου και κάποιες, παρακράτησαν στον χρόνο. Μέτρησα και τους τόπους που τις έζησα, τις ζημιές που έπαθα από δαύτες, μέτρησα ακόμα και τα φράγκα που σπατάλησα. Τελικά, αν την δική μου ζωή κάποτε, θα την καθόριζε κάποια επανάληψη, ένα το κρατούμενο στα σίγουρα....ταφόπλακες....αυτό έκανα.....σε κάθε τι που τέλειωνε! Έβαζα μια πεισματική τελεία, μπιγμένη βαθιά πρώτα στο δικό μου πετσί, για να θυμάμαι τον πόνο και μετά ταφόπλακα στο παρελθόν και φτου και από την αρχή. Αυτή είναι η δική μου επανάληψη, όπως η συντροφιά του αγαπημένου μου τσαγιού κάθε πρωί, που αγκαλιάζει τα χέρια μου και τα ζεσταίνει....ε και μετά....αραδιάζω ταφόπλακες πάνω στα παλιά και η ζωή συνεχίζεται καλύτερη.... //
απόσπασμα, '' ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ ''
Συγγραφέας,
Πέγκυ Καραμπάτου